Morning has broken...

Måndag morgon, är ledig den här veckan om man bortser från en säkerhetssamordnarutbildning i morgon mellan 08 - 12 och en repetetionsutbildning i HLR på torsdag.

Idag ska jag kolla om jag kan ge duschavloppet en rengöring och ev bära in ved i vedboden som en förberedelse för det som komma skall.

Den lilla blondinen har fortfarande geggiga ögon o hostar som fasen.

Det var väl allt just nu det, över till studion!


*** Uppdatering: 11:55 ***

Kommande säsongs ved är nu instaplad i vedboden på altanen!  Den ska räcka om vi eldar ungefär lika mycket som förra säsongen.


 *** Uppdatering: 14:20 ***

Nu avvaktar jag o ser vem som vinner striden om avloppet.
Ska nog åka o köpa lite tuffare grejjer så att jag kan gå segrande ur striden!





Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback