Pausvila

I botten ligger det en espresso o vilar, och över den hamnade det lite mat.
Tindra gjorde som vanligt o åt några skedar för att sen bli "mätt". Hoppas att hon äter när hon är hungrig iaf.

Nu ska jag jobba sista natten för att sen vara ledig i en vecka,, skööööööönt!
När man jobbar natt ( Iaf jag) så orkar man inte hålla igång bloggen riktigt. Men jag ska försöka skärpa mig.

I morgon så jag o Tindra åka o hälsa på Bilson.se, o då ska han få sin födelsedagspresent...  men vad det är kan man ju inte skriva här...

Vill ta med hela familjen o åka på hem-mässan om några veckor... o samtidigt spara pengarna för annat...  litet dilemma det där.
Vill ju göra nåt annat än måla o tapetsera oxå,, o vad passar då inte bättre än en inspirationsmässa!

Go kväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback