Morning has broken..

Men jag hörde inga svarta fåglar tala. (Den som kan sången vet).
Morgonen startade klockan 8 när jag hörde att den förkylda 90 cm blondinen låg och snörvlade brevid mig.
Så då var det bara att rassla upp. Men så tidigt var det ju egentligen inte, för hon kan vara en riktig sjusovare oxå.

Idag ska jag och blondinen in till Gävle för att följa med Bilson.se till en bilfirma, där han ska skriva på ett papper om en bil! Hepp återkommer till vad det gäller senare.

Får se om vi hinner kolla på nån mer kul butik oxå. (Läs: HiFi-klubben)

Uppdatering kommer senare....
Nu är det senare, och jag sitter i soffan med en öl...

Bilson.se blev med bil idag, jag och Tindra fickk provsitta i hans nya soffor där i även slabbade i oss McD.
Senare blev det gräsklippning med åkgräsklippare ( den jäveln pajjade oxå)(lagade den) på "allmäningen" utanför vårt hus.

Hmm... nu hörde jag whiskyn ropa...

över och ut

Kommentarer
Postat av: annica

jaha...och här skrivs det för fullt märker ja..=)

2006-09-21 @ 22:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback