4½ timme

Ja, så mycket har jag sovit idag efter att ha jobbat natt!
Skitkul...  men det var för att Electrolux skulle komma o laga våran hällspis som pajat för andra gången på tre år.
Svenska kvalitetsprodukter, pyttsan!

Ända tills den 18:e augusti måste jag vänta innan jag får veta om jag får jobbet jag har sökt, det står mellan mig och en
(1) till.
Så om jag inte får det känns det som att man blev fälld på mållinjen.
Nu ställer jag in mig på att jag inte får det, för då kan det bara bli bättre. Men samtidigt så hoppas man som bara f****n!

Tre nätter till att jobba sen är jag ledig en vecka igen. Lagomt det när man haft semester i fyra veckor o sen börjar med nattvecka.

Nä nu ska jag gå ut o se vad det är för en stor gul lampa som lyser där uppe i luften.





Punkt.

Kommentarer
Postat av: Bilson

Den lampjäveln har jag också sett en gång. Vad är det med den? Vad vill den liksom?

Postat av: Tomp

Vet inte vad det är med den... men det är nog nåt fel på den eftersom att den är så jävla het..

2008-07-23 @ 17:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback