Söndag med tidsomställning

Jobbade natt i natt som vanligt, men den här gick fort eftersom den blev en timme kortare.
Tur det, för när jag kom hem fick jag lägga mig med den lilla kräkandes Tindra, hon började med det i går kväll efter två dagars mat o gottis vägrande.

För rätt vad det var så kräktes hon ner hela soffan igår kväll utan förvarning, sen gick det nån timme innan det var dags igen.
Sen klarade hon sig ända tills 06:15 imorse, då hon kräktes upp det lilla hon druckit under natten.
Förra gången hon var så här ( för 6 veckor sen) så var vi nästan en vecka på barnkliniken i Gävle.

Gissa om det är två föräldrar som håller tummarna för att det INTE ska bli en upprepning av det.
Men nu har hon inte spytt sen 06:45 imorse.

Ikväll borde jag åka på Samfälldighetsföreningens årsmöte ute på Trebo-restaurangen. Får se om jag orkar med det innan jag ska ner o göra veckans sista 4 ½ timmar.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback