Födelsedagskalas

Jaha, då vart man ett år äldre då...  men vad är ålder?
Jo egentligen är det bara siffror på ett papper.

För det är ju ens sinne som bestämmer vart man är i livet!

Men en massa F I N A blommor blev det, o två efterlängtade presenter, som jag inte kunde få går för dom var tydligen slut på båda ställena. Återkommer med bilder o förklaringar sen när jag har dom hemma.

Sen åt vi kalasgod mat från Malaysia Butterfly, mummmmmmmmmmmsigt
O när vi som bäst förberedde oss på tårta o kaffe kom Tindra på att hon skulle bli magsjuk modell ordentligt!
Så iställe för stilla fika så var vi fem pers som städade upp spyor o tvättade nallar o duschade henne.
Fast sen fick vi lite fika.
Natten blev en dryg historia med ca två-tre timmars sömn o i snitt en spya i timmen.
Efter ett kort återfall mitt på dan idag så har hon sovit o nu är hon lite piggare oxå, har till och med varit ute o jagat brandbilar.

Nu ska jag strax hänga lite tvätt igen...

Över o ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback