Gobiten

Nu sitter iaf jag ner...  gör du det oxå??
Nåväl, tänkte göra en utläggning om dagen.
Men jag hoppar över det.

Nu ikväll när jag skulle plocka ur tvättmaskinen så upptäckte jag att det var en massa vitt jox på all tvätt.
Ropade på A och vi plockade ur all tvätt som var full med detta jox..  när vi kom ner till botten så hittade vi vad det var.
Det var en blöja, och joxet var dom här typ kristallerna som blöjan har för att suga upp vätska.
Så det var bara att plocka ur tvätten, göra ren maskinen och skaka av det värsta.

För att sen köra maskinen igen.

Men trots detta så älskar jag den här lilla 90 centimeters blondinen!!!

Nu ska jag hänga tvätt...

Kommentarer
Postat av: annica

ha ha ha...mmmmmm...får kanske kolla tvättmaskinen nästa gång man ska tvätta..=)

2006-09-12 @ 23:10:30
Postat av: sanna

haha va go hon är då =)

2007-09-10 @ 13:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback